Obserwatorium

piątek, 30 grudnia 2016

281. Ptaszorów coraz więcej

Coraz więcej, co nie znaczy, że końcóweczka już blisko. Prawdę mówiąc to do połowy jeszcze ho ho :) Ale 18 stron ze 132 wyszyłam. I sama sobie postanowiłam, że wyszyję do końca grudnia tyle, ile zmieści się na materiale rozpiętym na krośnie. No i nadszedł czas, kiedy musiałam zdjąć z krosna pawie, żeby przesunąć kanwę. Kanwę przesunę jednak, kiedy wyszyję pamiątkę ślubu zamówioną przez koleżankę. 

Teraz zdjęcie moich ptaszków:

Nie najwyższej jakości, ale to, co trzeba widać.

Mam nadzieję szybko uporać się z pamiątką, bo bardzo ciągnie mnie do pawi i z każdym krzyżykiem coraz bardziej chce mi się je wyszywać :)

A korzystając z okazji pragnę życzyć wszystkim, którzy tutaj zajrzą, udanego sylwestra i cudownego Nowego Roku, niech 2017 będzie o wiele lepszy niż 2016. Tego życzę i Wam i sobie.

12 komentarzy:

  1. Cudowne. Wracaj do nich szybciutko.
    W Nowym Roku życzę Ci jak najmniej trosk, większego poczucia stabilizacji, zdrowia fizycznego jak i pogody ducha i czasu na xxxxxx.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe te pawie.
    Na Nowy Rok wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pawie 🙂 Wszystkiego dobrego w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się zapowiada ten obraz, ptaki jak żywe:-)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo zdrowia i spełnienia marzeń Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pawie! Kibicuję Ci mocno :)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 18 stron wzoru to świetny dorobek jak na jeden rok :) To będzie zjawiskowy obraz! Dużo wytrwałości życzę i żeby wena Cię nie opuszczała w Nowym Roku :)I częściej zaglądaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne Pawie. Gratuluję tych 18 wyhaftowanych stron i kibicuję powstawaniu następnych. Mnie tak szybki nie idzie i dlatego jestem pełna podziwu dla twojego tempa.
    Bardzo serdecznie dziękuję za budujący komentarz na moim blogu.
    Tobie i Twoim bliskim również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany! Przepiękne te pawie! Podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, pawie wyglądają magicznie, trzymam kciuki za dalsze postępy w hafcie :)

    OdpowiedzUsuń