Obserwatorium

sobota, 24 grudnia 2016

280.

Czas Świąt powinien być czasem magicznym, takim, w którym gasną wszelkie spory a człowiek człowiekowi człowiekiem, nie wilkiem. Tego życzę odwiedzającym, spokoju, magicznej atmosfery, rodzinnego ciepła i wielu prezentów od Mikołaj :)

Plan miałam, aby do dzisiaj skończyć kolejny fragment mojego obrazu, plany, jak zazwyczaj bywa, nie spełniły się, nie zdążyłam, dlatego dzisiaj bez zdjęcia. Postępy są, spore nawet, ale mam nadzieję, że w przeciągu dwóch tygodni, pokażę wyszyty fragment moich pawi. Pozdrawiam świątecznie, dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, podbudowujące moje krzyżykowe ego.

3 komentarze:

  1. Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę spóźnione, ale naprawdę szczere - rodzinnego świętowania ci życzę i powodzenia w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń