Obserwatorium

czwartek, 13 października 2016

279. Kolejna kartka :)

Tak, tak skończyłam kolejną kartkę, to już 13. Drzewo, kora i chyba tylko to.

Zaczęłam pamiątkę ślubną, ale nie ma się czym chwalić, pokażę, jak już  trochę przybędzie

Ale mam jedną nowinę, dla mnie radość wielka, bo pierwszy raz zakwitł mi storczyk. Niewiele ma kwiatów, jednak cieszą mnie one bardzo. Tak długo czekałam :)


Powtórzę słowa, które pisze tak często. Dziękuję bardzo za przemiłe komentarze, dają one niebywałego kopa do wyszywania i wrzucania tutaj zdjęć. Miłe są bardzo. Dziękuję i zapraszam :)

13 komentarzy:

  1. Pięknie! Może na następnej stronie znowu będzie trochę pawia. Storczyk śliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyhodowanie storczykowego kwiatuszka, mi się to nigdy nie udało :) Obraz ma imponujący rozmiar, zawsze jestem pod wrażeniem jak widzę takie kolosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. W którą stronę teraz? W bok czy w dol?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam storczyki. Z haftem idziesz jak burza, gratuluję skończenia kolejnej strony. Ja mam w tej chwili tak mało czasu, że mojego planowanego haed-a zacznę dopiero w styczniu (o ile).
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywujesz, oj motywujesz.Cudnie wyłania się coraz więcej szczegółów.Czekam na dalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie już to wygląda. Podziwiam Twoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ktoś zaopatrzył się w turboigłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że praca postępuje systematycznie. Trzymam kciuki (nieustannie) za powodzenie przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i kolejna strona za Tobą - pawie nabierają coraz bardziej wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny będzie ten haft:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny paw, ostatnio mam do nich słabość

    OdpowiedzUsuń