Obserwatorium

środa, 21 września 2011

192. Motylkowy SAL, nowinka i candy u mojego Szczurka :)

Dzisiaj środa czyli czas pokazywania postepów w motylkowym Salu zorganizowanym na moim ukochanym forum. Mam niewiele, bo późno zaczęłam. Wzór jest koszmarny, malutkie krzyżyczki, których nie sposób policzyć. Udało mi się nie pomylić, co uważam za ogromne osiągnięcie :)
Tyle już mam:
A to zbliżenie na cieniowanie, które nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba :)
Zaczęłam też obrazek dla koleżanki. Pierwszy, czyli kwiaty magnolii zrobiłam jej w prezencie, teraz Ania złożyła zamówienie na kwiaty wiśni do kompletu. Mam niewiele, nie bardzo jest co pokazać, ale przez kilka najbliższych dni będę ten obraz wyszywała, więc przybędzie xxxx

No i na prawie koniec tego posta chciałabym Was zaprosić na candy u mojego kochanego Szczurka, wiem, że będzie jej bardzo miło.

Pragnę też wszystkim miłym czytelnikom podziękować za budujące komentarze. Zawsze przyjemnie czytać pochwały :)))

11 komentarzy:

  1. Motylek zapowiada się piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj faktycznie cieniowana mulinka super wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, jaki to wzór, ani o SAL motylkowym nie słyszałam, ale to cieniowanie niezwykle mi sie podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię, że cieniowanie Ci się podoba, bo wychodzi pięknie. A wzór jest dla mnie zagadką - nie znam go, ale już z tego fragmentu widzę, że przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w motylu już jestem rozkochana !!! czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. motylek juz prezentuje sie super :)
    a na kolejne odsłony kwiatków czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten motylek jest śliczny, pewnie z przyjemnością go wyszywasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie ta cieniowana mulina wygląda super na tych kręciołkach
    no mi też wzór nie odpowiada - koszmarny jest ale efekt końcowy będzie na pewno powalający

    i widzę że mnie chyba jednak przegonisz z serią kwiatkową hihihi bo mój 3 kwiatek nadal leży echhh

    OdpowiedzUsuń
  9. Myslę, że ten motyl będzie piękny, nie znam tego wzoru i jestem bardzo ciekawa co się wyłoni... a właściwie wykluje:)
    Efekt z cieniowaną mulina super!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny, kolorowy motylek będzie...:-)))

    OdpowiedzUsuń