Obserwatorium

środa, 16 lutego 2011

159. Pyszna kawka :)

Na moim ukochanym, zwariowanym forum, wspólne wyszywanie, goni wspólne wyszywanie, a wymianka wymiankę. No - jest wesoło. Aktualnie biorę udział w jednym WWW i jednej wymiance. Wymianka oczywiście walentynkowa, ale nieco inaczej zorganizowana, nie mogę jednak pokazać co dostałam, ani co posłałam, bo z róznych względów jeszcze dwie przesyłki nie dotarły do adresatek. U mnie jest ok, tzn dostałam swoja walentynkę i wysłałam również. Wiem nawet, że juz dotarła. Wszystko pokaże w odpowiednim czasie.
Dzisiaj chciałabym pochwalić się kawą, pyszną zawiłą kawą., którą wspólnie wyszywamy. Wzorek wpadł mi w oko jak tylko go zobaczyłam, znalazła sie dobra dusza, któa podrzuciła pomysł na WWW, nie mogłam nie skorzystac z okazji. Wyszywa się cudnie, szybko, bez zawiłości, po obrazku (nie skończonym jeszcze) firmy Dim, ten to bułka z masłem. Nie skonczyłam jednak jeszcze bo...po pierwsze zabrakło mi nitki, której potrzeba najwięcej do tego wzorku, a druga, którą aktualnie wyszywam już mi się kończy i na kawusiowy dymek mi jej nie wystarczy. Wyprawa do pamsnaterii musi się odbyć, zwłaszcza, że jedna fajna babeczka chce, żebym jej coś kupiła i posłała daleko, daleko w świat. Moja kawka ma się tak:

Dodam tylko, że zaczęłam przedwczoraj, ale przedwczoraj postawiłam kilka dosłownie krzyżyków. Jak widać, szybko to idzie, zwłaszcza, że mam ferie i siedzę sobie w domku, na wyszywanie mam więc duzo więcej czasu.

7 komentarzy:

  1. Przepiękna w swej prostocie i zawiłościach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna będzie kawusia :) Lubię takie zawiłości !

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczna kawka będzie ...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu ja też chcę już tyle.. Ciężko będzie, bo moja drukarka chyba jakaś do bani, schemat mam niewyraźny. Nieważne, będę wytrzeszczała oczy, ale tę filiżankę mieć muszę! :)

    OdpowiedzUsuń