Obserwatorium

wtorek, 16 marca 2010

92. RR imbryczkowe



Skończyłam właśnie przedostatni czajniczek na kanwie Kingi. Przez Ana...jakjejtambyło wyszywałam ten sam po raz drugi, a przeciez nie tak miało być! Mam nadzieję, ze najpóźniej w czwartek uda mi się wysłać kanwę do właścicielki. Te imbryczki (prawie wszystkie) wygladaja imponująco.
Stwierdziłam jednak, ze na jakiś blizej nieokreślony czas robię sobie przerwe w wymiankach i RRach, muszę zacząć wyszywać to, co stoi w kolejce :)
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. czajniczek wyszedł Ci bardzo fajnie, a masz już pomysł co zrobisz ze swoim ukończonym RR?? :) oj tak Renatko plis przerwij wymianki bo ja egoistycznie sie zachowam i powiem że doczekać sie nie moge widoku tych maków na obiciach, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czajniczki urocze :) A co do wymianek to... hmm mam ochotę na takie kameralne RR na 4 osoby, ale to też nie teraz. Musze damę i w kolejce czeka to cudo co to wiesz... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ci wyszedł, strasznie mi się podobają te imbryczki i czekam na okazję do ich wyszywania ... Słoneczniki cudnie ci wyszły po mimo tych kilku brakujących rządków ;), a fotel wspaniały i piękne te maki co to je wybrałas , mam nadzieję że po powrocie od tapicera wstawisz fotkę nowego-starego fotela :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Realko śliczne maki wybrałaś na ten fotel, będzie cudny, ale pracy też sporo przy nim Cię czeka, słoneczniki bardzo ładne i podziwiam Cię za wytrwałość w ich haftowaniu, zwłaszcza tła :)
    A co do matematycznych hafcików, są naprawdę bardzo proste, dobrze jest zacząć od wzorków do których jest instrukcja wykonania a jak się pozna schemat pracy to już wszystko jest proste. Jeżeli będziesz zainteresowana to przy okazji mogę ci podesłać jakieś schematy z instrukcją kilka ich mam, może Ala się nimi zainteresuje, to naprawdę przyjemna i szybka robótka.
    Anna Ameise

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, wysłałam dziś maila sporo tego więc będziesz miała w czym wybierać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń