Obserwatorium

poniedziałek, 28 stycznia 2019

283. Odkurzam ... 72/132

Odkurzam bloga, kolejny raz. Okazja ku temu jest, ponieważ wczoraj skończyłam wyszywać 72 stronę w moich pawiach. Zostało już tylko 60 :) Policzyłam, że mam już wyszytych 56 %. Jakby ktoś pytał, to już z górki. I jakby ktoś jeszcze pytał, top nie...nie znudził mi się. Codziennie siadam do niego z wielką ochotą. Wiadomo - raz jest to kilkanaście minut, raz kilka godzin. Tempo nieoszałamiające, ale ciągle coś przybywa :D Wczoraj zdjęłam kanwę z krosna, muszę  przesunąć na nowy obszar, mogłam więc zrobić zdjęcie. Kanwa, oczywiście, wymięta i przybrudzona, proszę wybaczyć, ale nie będę ani prać, ani prasować przed skończeniem :) Długopis - dla porównania wielkości.
Tadam....

Kolejny wpis ... kiedyś, za kilka stron ... mam nadzieję, że szybciej niż obecny :)

Dziękuję za miłe komentarze, wiem, że wyszywanie dużego obrazu nie sprzyja pozyskiwaniu nowych obserwatorów, ale nie o to mi chodzi i to nie jest dla mnie najważniejsze. Cieszę się z tego, co już mam (kogo tutaj mam) :D

22 komentarze:

  1. piękny haft-) dla mnie możesz pokazywać postępy znacznie częściej i nie uważam, że haftowanie dużych obrazów nie sprzyja pozyskiwaniu nowych obserwatorów. Jest wielu zwolenników dużych obrazów, o czym świadczy np. grupa HAED na FB-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak głupio mi niewielkie postępy wrzucać 😁

      Usuń
  2. Jest i będzie Przepiękny!!!. Ta biel i kolory piór są cudne. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super że wracasz i odkurzasz co jakis czas. Obraz coraz piękniejszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękny. już widać. A teraz to już z górki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ta górka po obu stronach trudna - i pod i z 😀

      Usuń
  5. Cudne! Życzę dużych postępów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczny i będzie... aż brakuje mi słów. hehe To jeden z najładniejszych wzorów, jakie widziałam, a Ty wykonujesz wspaniałą robotę. :) Twoje słowa również mi się podobają. Wspaniałe docenienie tego, co się ma i cieszenie się swoją twórczością. :) Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, jakie to piękne... Podziwiam cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość to moje drugie imię :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń