Obserwatorium

sobota, 5 października 2013

252. Wygrana

Wczoraj dostałam przesyłkę z firmy Coricamo :) Trzy śliczne wzory graficzne :) I podziękowanie za udział w konkursie :)



Ależ jestem zadowolona :) Mam nadzieję, że firma ogłosi podobne zabawy, wtedy na pewno wezmę w nich udział :)

Chciałabym odnieść się do Waszych komentarzy. Wiem, że ten anioł to  taki niby anioł o troszkę demonicznej twarzy, taki miał być, taki mi się spodobał. Wasze słowa przekonały mnie, że nie jest tak źle, jak mi się wydaje. Nie zaczęłam zatem nowego obrazka, szyję nadal anioła. W tym tygodniu przybyło trochę tła, co nie wpływa na znaczną różnice w odbiorze, dlatego dzisiaj bez zdjęcia. Mam nadzieję przysiąść w tym tygodniu, to może będzie co pokazać :)
Serdecznie dziękuję, bardzo serdecznie za wszystkie komentarze. Pokazują mi one po pierwsze, że ktoś tutaj zagląda, po drugie, że czyta to, co napiszę, a po trzecie - ogląda to, co pokazuję. Taki doping jest mi potrzebny, zatem jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim komentującym :)

12 komentarzy:

  1. Faktycznie ciekawe wzorki:) Ogólnie podoba mi się ta firma. Wzory mają ciekawe i fajnie zrobione gazetki, np. Igłą Malowane którą prenumeruję.
    Czekam na kolejne odsłony anioła. Spodobał mi się ten wzór;)
    Ps. Zapomniałabym o gratulacjach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje:)
    cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Będziesz miała co haftować w zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej. Jak widać bezczynnie siedzieć nie będziesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Od ponad miesiąca jak ciekawą książkę czytam twojego bloga miesiąc po miesiącu i przeczytałam go od deski do deski (o ile można zastosować to powiedzenie w stosunku do bloga :) ). Podziwiam Twoje prace i Twoją siłę w codziennej walce.
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam do mojego świeżutkiego jak bułeczki z marketu bloga.
    Pozdrawiam Maria
    p.s
    Nie opanowałam jeszcze sztuki blogowania i wielu rzeczy nie umiem zrobić na stronie więć ręcznie napiszę adres : www.kociemruczanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń