Obserwatorium

czwartek, 21 października 2010

139. A właśnie, że nie SAL, tylko WWW

Na moim ulubionym forum powstała inicjatywa ( a raczej dwie), żeby wyszywać wspólnie w zabawie pt AL. Nie wiem, co owy SAL oznacza dla tego u mnie jest to zabawa WWW - WSPÓLNE WIRTUALNE WYSZYWANIE. Moje koleżanki już wczoraj na swoich blogach pokazywały efekty dziubania igłą w kanwę, ja pokazuję dzisiaj. Kolorystyka nietypowa bo WWW ma być oczywiście bożonarodzeniowe, a u mnie niebiesko. Nie będę strzępić języka ( tzn. palców) po próżnicy, zdjęcia pokażą to, o czym nie umiem dobrze napisać. Co wyniknie z zabawy, czyli jaki jest pomysł na moją wyszywankę??? Pomysł jest mglisty!


Wyszywam muliną DMC E 5200, jest to nitka z perłowym połyskiem, ciężko się nią wyszywa, krzyżyki wychodzą niezbyt równo, ale za to slicznie opalizuje w świetle. Materiał to płócienko, które dostałam kiedyś w prezencie od Gryni. bardzo malutkie krzyżyczki na tym wychodzą. To jest to samo płótno, na którym wyszywam swojego HAEDa, ale do zabawy WWW, materiał ufarbowałam.
I jeszczew chciałam sie pochwalić pracą mojej Alicji, oprawiona lawenda u niej na blogu, jakby ktoś zechciał zerknąć i zostawić komentarz, to zapraszam http://szczurkowekrzyzyki.blogspot.com/2010/10/o-lawendzie-czesc-ostatnia.html

1 komentarz:

  1. Dlaczego kolorystyka nietypowa? Widziałam już wiele ozdób choinkowych błękitno-białych i bardzo mi się podobają:) A co do mulinki to musisz się przyzwyczaić. Ja na nią mówię lukrowana i choć haftowałam nią tylko dwa biscornu, to miło wspominam. Na 100% lepsza niż metalizowana! I fajnie wymyśliłaś z WWW, polskie nazwy są lepsze! A najgłupsze to jest łączenie polskich wyrazów z zagranicznymi, jak np. kinder niespodzianka - moja babacia zawsze się z tego śmiała, a ja się śmieje z Haftowanego Secret Pala:P Pozdrawiam! Anka
    http://pieguchowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń