Obserwatorium

poniedziałek, 7 czerwca 2010

114. Moje początki

Dzisiaj tak króciutko!!!
Chciałam pokazać moje pierwsze i jedyne (jak na razie) biscornu wykonane dla forumowej kolezanki w ramach wymianki na dzień dziecka

oraz pierwszą karteczkę wykonana przeze mnie dla tej samej osoby i z tejze samej okazji.

No wiem, wiem, działa sztuki to nie są, ale ja na pierwszy raz moga być. Ja jestem zadowolona. O wymiance, której byłam organizatorką napiszę jutro, bo powiem nieskromnie wyszła w 100%. Tak więc, mykam i do potem :)))
Posted by Picasa

4 komentarze:

  1. Przepiekne biscornu i jakie malusie. Sama nigdy zadnego nie posiadalam ani nie wykonalam (wciaz na mojej liscie planow) wiec tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skaleczko, nawet nie wiesz, jaka jestem z tego biscornu dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczne . Ja też jeszcze nie robiłam biscornu :( ,ale karteczka też wyszła Ci świetnie. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za biscornu,sama jeszcze nie zdobyłam się na takie maleństwo.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń