Obserwatorium

czwartek, 6 maja 2010

104. Góra RRów

No tak, wczoraj dostałam od mojej forumowej koleżanki Eviki pięć kanw w ramach dwóch zabaw RR. Mam co robić, ale ze smutkiem musiałam odłożyć moje maki, coraz bardziej mi się podobają i bardzo przyjemnie się je wyszywa. Dlatego mam plan, żeby szybko wyszyć RRki i wrócić do maczków :)
Jedno ciacho już wyszyłam, było bardzo łatwe, chociaż szczerze powiem, że na takiej kanwie wyszywałam pierwszy raz. No i zaczęłam już drugie ciacho, ale tutaj będzie ciut dłużej, bo więcej krzyżyków do postawienia.
Tak prezentuje się wyszyty przeze mnie torcik:
a tak wygląda całość na kanwie Anety W odpowiedzi na komentarze:
Madziula pyta, co będzie z tych maków. Pisałam już kilka postów wcześniej, że to będzie fotel a dokładniej materiał obiciowy na fotel :)
Kochana Vilemoo, żebyś Ty bliżej mieszkała to bym Ci taką rybkę samodzielnie na haczyk złapała i w pysku przyniosła :) :) :)
Aga (ta od pysznych porzeczek) nie pokazuj chłopakom, bo im się przypomni, że to pora. A z tym "łoooo" to masz rację, moje dzieciaczki tez się w taki sposób zachwycają i jeszcze mówią "aleeeee".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz