Obserwatorium

niedziela, 14 marca 2010

90. Fotel z duszą :)

Przyszła pora na fotel. Jakiś czas temu zwróciła do mnie z prośbą mama dziewczynki z mojej grupy. Kobieta „zakręcona” na starocia, retro, vintage, jak kto woli. Znalazła w jakimś sklepie „z drugiej ręki” fotel, krzyżykowany fotel. Piękny, jak marzenie, fotel z duszą, z historią, no wiecie, takie meble mają dziwną siłę przyciągania. Ten miał siłę ogromną.
I nawet się długo nie zastanawiałam, Dam radę?? A pewnie, że dam, toż to wyzwanie nie lada!
I dopiero znacznie później przyszła refleksja i mnogość pytań. Jak to zrobić? Prawda jest taka, że po słonecznikach – nieszczęśnikach obiecałam sama sobie złapać się za ten fotel. Nawet materiał już mam. Zamówiłam w Hobby jakiś czas temu. Wczoraj wysupłałam kanwę z folii i stwierdziłam, że jest zbyt sztywna. Mój wybór padł bowiem na kanwę poduszkową. Bardzo rzadką i bardzo sztywną. Po namyśle stwierdziłam, że jutro z rana zamówię inną kanwę, taką normalną tylko rzadką np. 11tkę i będę wyszywała nierozdzielona muliną. Wzór tez już dawno wybrałam. Bo kobietka jest zakręcona na starocia i na maki. Będzie miała maki.
Ponieważ więc muszę czekać na kanwę, to zacznę wyszywać cos innego, ale o tym, następnym razem.
Spadywuję tymczasem.

3 komentarze:

  1. Maki śliczne. A fotel ma rzeczywiście swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zastanawia jedno-czemu ona chce zmienic obicie?fotel straci caly urok;jest stary i zebys nawet zdechla to niepostazrysz haftu.albo ona jast zakrecona na staracia albo tylkopoze starza.sorry ale mi to za cholere nie pasi-stary fotel z nowym haftem.a co ona zamierza z tym starym obiciem poczc?
    mamuska73
    a jeszcze jedno-nie moglabys tak ustawic zeby nie tzreba bylo tych literek dla potwierdzenia wpisywac,bo mnie trafia....

    OdpowiedzUsuń