Obserwatorium

niedziela, 13 września 2009

48. Nasi górąąąąąąą!!!

No bo tak, od zawsze jestem kibicem siatkarskim, raczej kibicka siatkarską i dlatego ostatnio mniej mnie w necie było - mecze trzeba było oglądać. I jest sukces!!!! Nasi zostali MISTRZAMI EUROPY!!!!! po raz pierwszy w historii polskiej piłki siatkowej, rewelacyjny sukces. Jestem taka szczęśliwa, jakbym to ja stała na tym podium. Ehhhh, ta adrenalina!

Dosyć, teraz krzyżyki - bo skończyłam pierwsze ciasteczko w nowej zabawie RR na drugim "moim" forum.

5 komentarzy:

  1. bardzo apetycznie to ciasteczko wyglada ;) wszystkie obrazki z tej serii mi sie baaardzo podobaja, teraz swiateczny dojrzalam DICTIONARY OF ROBINS ;) ale i tak stanikow nic jeszcze nie pobilo ;p
    a meczyk to tak od polowy trzeciego seta ogladalam i juz wiem czemu sportu nie lubie :P za duzo nerwow :P ale az krzyknelam z radosci MAMY ZLOTO jak zdobyli dwupunktowa przewage ;)
    pozdrawiam goraco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Skaleczko, mnie gardło boli, ale sąsiadom wczoraj to współczuję. Od zawsze kocham siatkówkę i mecz obejrzeć musiałam - cały, od początku do końca, łacznie z wręczaniem medali, no cudo. Aż się tak jakoś w okolicy sertca ciepło robi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wychodzi, będę tu często zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam obrazki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Arkadija zapraszam serdecznie :)
    Agnieszko - ja też :)

    OdpowiedzUsuń