Obserwatorium

piątek, 12 listopada 2010

147. Pochwalę się

Pochwalę się, bo mam czym. Ponieważ dzisiaj sa moje imieniny dostałam prezent od mojej córki, ale jaki prezent??? Jestem zachwycona
 Materiał w środku to len, na którym wyszywanie było moim niespełnionym marzeniem, a niespełnionym dlatego, że nie miałam pojęcia jaki kupić. Ot i problem rozwiązał się sam. Len w zestawie, więc kupowac nie trzeba :D
A drugi prezencik zupełnie nieświadomie zrobiły mi koleżanki z mojego forum. Dzisiaj od Eviki dostałam wyszytą kanwę, moją kanwę, z RRowymi ptaszkami.
Córce podziekowałam osobiście, a dziewczynom z forum w odpowiednim miejscu.
Jestem bardzo kontenta :)))

7 komentarzy:

  1. Też bym była kontenta Renatko. Zestaw jest cudny, wiem, ze lubisz wzory Lanarte. Ala trafiła w dziesiątkę. Co córka to córka, zawsze wie, co mamie w duszy gra :) Sama ostatnio zastanawiałam się, czy sobie nie sprawić ale... ta kolejka do haftowania i tak jest długa. Z przyjemnością będę zatem podglądać Twoje haftowanie.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, ściskam mocno i całuję w oba policzki i to podwójnie :)))
    Porzeczkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego Najlepszego Kochana :*:*:* Mam nadzieje, że dzień miałaś wspaniały. Zestawik cudowny i wyobrażam sobie jaką przyjemnoscia będzie wyszywanie go. Buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. No suweniry cudnościowe:)
    Sama bym kontenta tez była, sie zatem nie dziwie Twemu uczuciu:)
    Wszystkiego spełnionego zyczę na okoliczność imieninową:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat Renatko :)
    Cudny prezent dostałaś od córki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Córka sprawiła mamie wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat !!! Córcia wie czym swojej Mamie może zrobić przyjemność...buziaki.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń