Obserwatorium

sobota, 20 listopada 2010

150. Dostałam prezent

Jakiś czas temu, w komentarzach pojawił sie wpis od Millu, która postanowiła nagrodzić 50 osobę obserwującą jej bloga. Okazało się, że to własnie ja jestem  tą 50tą osobą. W tym tygodniu dostałam fantastyczną niespodziankę. Piękne fiołkowe okrągłe pudełeczko, a w nim ... dwie śliczne fiołkowe podkładki pod kubeczki i cudnie pachnące świeczuszki. Millu, serdecznie dziękuję, jeśli do mnie zjarzysz, to podaj mi proszę adres Twojego nowego bloda, bo na stary nie mogę się dostać, pojawia mi sie napis, że nie istnieje, a nowego nie zdążyłam, zapisać.
Jeszcze raz wielkie dzięki

A i dostałam też karteczkę z okazji 3 urodzin Złotych Rączek, ale na razie nie mogę pokazać, ani tej którą dostałam, ani tej którą wysłałam. W odpowiednim czasie pojawią sie tutaj obie :)))

3 komentarze:

  1. Cudne!!!!! Kocham pudełka a szczególnie takie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam kłopocik z blogiem... zdaje się żem bo bezpowrotnie straciła... buuuu.... Póki co cos kombinuje odzyskać z zapisanej kiedyś kopii...ale to potrwa nieco... A jak się uda to bedę na adresie www.millucraftcrochet.blogspot.com
    Póki co próbowanki się odbywają na zaimportowanie choć części postów...
    Cieszę się, że niespodzianka przypadła w gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna niespodzianka. Gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń