Obserwatorium

środa, 8 września 2010

133. Forumowa wymianka

Na moim ulubionym forum jakiś czas temu została ogłoszona wymianka  "Zapach lata". Z ochotą wzięłam w niej udział i chociaż to ja byłam maruderem, bo jako ostatnia wysłałam prezent, to i tak jestem zadowolona z udziału. Chciałabym pokazać co dostałam od Misiabe.
Obrazeczek zajął zaszczytne miejsce, pisaczka nie wyprobowałam, wiśnie zjadłam, a herbatke popijam, jest przepyszna, a kadzidełka pachną w całym mieszkaniu. Książka czeka w kolejce. Misiabe, raz jeszcze serdecznie dziękuję, sprawiłaś mi wielką radość.
Ponieważ nie skończyłam jeszcze kolejnej robótki, to ze zdjęciem też zaczekam, jeszcze tylko ciut i już będzie. Ale pochwalę się, bo udało mi się przypadkiem kupić w moim mieście breloczki, takie, w które można włożyc haft. Kupiłam okrągłe i prostokątne, każda sztuka kosztowała 2 złote, to chyba tanio, nie wiem, może Wy znacie ceny i podpowiecie, przepłaciłam, czy nie. Jesli nie przepłaciłam to jeszcze sobie dokupię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz