Obserwatorium

środa, 8 lipca 2020

286. 108 poza mną...

Już tydzień temu, może ciut więcej, skończyłam kolejny fragment obrazu i musiałam przełożyć materiał na krośnie. Zostały mi jeszcze tylko (!!!) 24 strony wydruku. Biorąc pod uwagę ilość stron na początku, to już niewiele, ale mając na uwadze pikselozę to dużo. Plan mam taki, żeby za rok, w kolejne wakacje, zawiesić obraz na ścianie. Ostatnie wydarzenia, wkręcenie się w kolejną grupę zapalonych hafciarek, maratony krzyżykowe i urlop sprzyjają wyszywaniu, udało mi się nawet pobić własny rekord dziennej ilości krzyżyków, teraz to 1177, mnie ten wynik zadowala 😁 Nie ukrywam, że już rozglądam się za kolejnym wzorem i tak się wydarzyło, że dzięki złotemu sercu jednej z krzyżykowych sióstr, mam oba wzory, które mnie zauroczyły, nie napiszę, która to osóbka, Ona tutaj zagląda, jeśli zechce, to się ujawni. W tych nowych, cudownych wzorach firmy HAED użyte są niesławne nowe muliny DMC (08 i 09), można je zamienić, więc będę kombinowała - ale to jeszcze długa droga. 
Rozglądam się też za nowym krosnem, mam już jedno na oku, muszę jeszcze o nim poczytać, ale myślę, że zdania nie zmienię. Przy okazji wypatrzyłam też krosno stołowe dla córki, więc trochę wydatków mi się szykuje. I tutaj też pomocna się okazała kolejna krzyżyków siostra, która zakupy "ogarnie". Moc internetu!!! 
I zdjęcie, to fragment przed przełożeniem haftu 😁
Przede mną tylko dół - 24 strony, proszę o kciuki. A tak na marginesie dodam, że on mi się jeszcze nie znudził 😁

12 komentarzy:

  1. Oj kochana, stęskniłam się za twoim blogiem. Dawno nie chwaliłaś się postępami, a te są naprawdę ogromne! No i szalenie ciekawa jestem tych Twoich nowych projektów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za dobre słowo, nowe projekty pokażę, za kilka tysięcy krzyżyków 😁

      Usuń
  2. Niesamowite. Ta ilość stron i krzyżyków robią ogromne wrażenie. Trzymam kciuki za tą "ostatnią" prostą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Oby udało Ci się za rok go powiesić na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cię za twój upór a te pawie są przepiękne Powodzenia na ostatniej prostej

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem tego ogromu pracy.
    A tak btw - zdradź, jakaż to nowa grupa hafciarek otworzyła przed tobą swoje podwoje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widziałam koniec, jestem pod wrażeniem wielkim. Mistrzyni z ciebie Renatko. Pozdrawiam Cieplutko😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widziałam koniec, jestem pod wrażeniem wielkim. Mistrzyni z ciebie Renatko. Pozdrawiam Cieplutko😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń